Школа заступників

Заняття Школи

“Від медіаграмотності до медіакультури” в Миколаївському юридичному ліцеї

  

20 лютого 2018 року в Миколаївському юридичному ліцеї пройшло заняття Школи заступників директорів з навчально-виховної роботи «Від медіаграмотності до медіакультури» за темою: «Інтернет і діти: переваги та небезпеки. Кібербулінг та дорослий контент: як вберегти дитину?».

Метою цього заходу було познайомити учасників Школи з досвідом роботи ліцею щодо впровадження медіаосвіти у НВП; презентувати форми роботи з учнями 8-9 класів щодо безпечного використання Інтернету під час навчально-виховного процесу; визначити шляхи подолання Інтернет-залежності учнів та їх «повернення» у реальний світ. Підвищити медіакомпетентність заступників директорів з навчально-виховної роботи.

Педагоги ліцею  поділилися власним досвідом роботи з учнями щодо формування в них медіаграмотності та розвитку медіакомпетентностей під час навчально-виховного процесу, розповіли, як за допомогою медіаосвіти формують позитивне інформаційне середовищ. Заступник директора з навчально-виховної роботи Борисовець О.В. зазначила, що в ліцеї створюються умови для набуття учнями необхідних навичок вмілого та безпечного споживання інформаційних продуктів; робота вчителів  спрямована на формування розуміння ліцеїстами поняття «медіапростір» та позиціонування себе як користувача та створювача медіапродукції.

Дубінкіна Н.М., учитель математики вищої категорії, «старший учитель» поділилася досвідом щодо використання формуючого оцінювання за допомогою веб-сервісів;  Гращенкова І.О., учитель правознавства вищої категорії, «методист», Заслужений учитель України провела заняття курсу за вибором «Кроки до порозуміння» в 9-А класі за темою: «Переваги та небезпеки Інтернет-спілкування»; Кутир Г.С., учитель української мови та літератури, спеціаліст ІІ категорії познайомила учасників Школи із технологією веб-квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів в інформаційному просторі; Каплій О.В., кандидат юридичних наук, викладач курсу «Теорія і методика наукового дослідження» поділилася досвідом щодо формування в учнів  раціональних прийомів роботи з Інтернет-джерелами. Наприкінці заняття  Склярова О.М., практичний психолог вищої категорії, «методист» познайомила із психологічними техніками «повернення» з віртуального середовища». 

Учасники школи зазначили, що популяризація медіаосвіти необхідна, адже вона сприяє грамотному використанню  Інтернету, знайомить із безпечними засобами використання мережі, учні усвідомлюють, що навчання – це задоволення, а вчителі отримують ефективний інструмент для професійної діяльності.

    

                                                                       Методична служба ліцею

alt

 

alt

 

alt